Integrate Investment (ININ) furnizează servicii de consultanță, activități de formare și aprovizionare, precum și servicii auxiliare achiziției.
Suntem înregistrați la Oficiul Național al Registrului Comerțului din România sub nr. J40 / 19827/2004 și ID Tax RO 16996322.
Birourile noastre sunt situate în Strada Petre S. Aurelian, nr. 23, sector 1, București, cod postal 013837.
Putem fi contactați folosind următoarele coordonate: Tel: + 40724.587.888 , E-mail: office@in-in.ro.
În conformitate cu Regulamentul UE 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei nr. 95/46 / CE (GDPR), ININ, ca operator de date, informează când și de ce ININ prelucrează datele cu caracter personal, modul în care ININ le folosește, condițiile în care ININ le poate divulga altora și modul în care ININ le stochează în condiții de siguranță.
În această Declarație de confidențialitate:
Această Declarație de confidențialitate stabilește modul în care folosim și protejăm orice informații pe care ni le oferă clienții și se aplică tuturor serviciilor ININ. Acoperă datele partajate online, stocate în sistemul nostru de calculatoare sau pe hârtie.
Datele personale pe care Noi le colectăm în orice format și pe care Noi le stocam sunt importante pentru Noi și sunt tratate în conformitate cu această Declarație.
Ne angajăm să asigurăm că confidențialitatea Dumneavoastră este protejată.
În cazul în care vă cerem să furnizați informații prin care puteți fi identificat atunci când utilizați site-ul nostru web sau oricare dintre serviciile noastre, Dumneavoastră puteți fi siguri că vor fi utilizate numai în conformitate cu această Declarație.
Vom colecta doar datele de care avem nevoie pentru a furniza și îmbunătăți serviciile către Dumneavoastră și pentru a ne îndeplini responsabilitățile față de Dumneavoastră.
În această Declarație de confidențialitate, vă explicăm cum colectăm, folosim, partajăm și protejăm informațiile Dumneavoastră personale atunci când accesați serviciile noastre și site-ul nostru web.
Informațiile pe care le colectăm despre Dumneavoastră și modul în care le colectăm pot varia în funcție de serviciile pe care Dumneavoastră le utilizați, de modul în care utilizați serviciile și de modul în care ați interacționat cu Integrate Investment chiar dacă nu sunteți client sau ce am obținut de la o Terța Pparte cu permisiunea de a ni le împărtăși.
Integrate Investment va prelucra datele Dumneavoastră personale pe baza:
Ori de câte ori ne bazăm pe această prevedere legală pentru a prelucra datele Dumneavoastră, evaluăm interesul nostru de afaceri pentru a ne asigura că acestea nu vă încalcă drepturile.
2. Respectarea unei prevederi legale obligatorii , inclusiv de exemplu cerințe contabile și fiscale, care fac obiectul unor politici interne (cum ar fi perioadele de păstrare), proceduri.
3. Consimțământul pe care îl oferiți. Consimțământul poate fi retras în orice moment, comunicând acest lucru la office@in-in.ro completând FORMULARUL SAR
Vom colecta informații despre Dumneavoastră atunci când:
De asemenea, putem colecta informații despre Dumneavoastră de la terți, cum ar fi angajatorul Dumneavoastră (de exemplu, în cazul în care ați fost înscris în programe educaționale organizate de angajatorul Dumneavoastră).
De asemenea, colectăm informații de la anumite organizații, acolo unde este cazul și în măsura în care avem baza legală pentru a face acest lucru. Acestea pot include directoare comerciale sau referințe privind verificarea creditului.
Tipurile de informații pe care le putem avea
Putem colecta următoarele informații de la Dumneavoastră atunci când vă alăturați serviciilor noastre, faceți rezervări, completați sondaje sau formulare de cerere, ne furnizați servicii și / sau bunuri sau cumpărați servicii de la / prin intermediul nostru:
Ce facem cu informațiile pe care le colectăm
Solicităm aceste informații pentru a vă înțelege nevoile și pentru a vă oferi servicii mai bune și din următoarele motive:
Drepturile Dumneavoastră asupra controlului informațiilor personale
Ne puteți cere să facem modificări în modul în care sunt tratate datele Dumneavoastră și vă vom răspunde cu promptitudine în cazul în care se va face o cerere.
Aveți următoarele drepturi asupra datelor personale despre dvs. pe care le deținem și le prelucrăm:
Dreptul de a fi informat
Asta vă oferă informații cu privire la modul în care datele Dumneavoastră sunt prelucrate. Acest lucru ne asigură că suntem transparenți cu privire la ceea ce vom face cu informațiile pe care ni le furnizați.
Dreptul de acces
Puteți solicita detalii despre informațiile personale pe care le deținem în temeiul Regulamentului General privind Protecția Datelor („Cerere de acces la subiect”). Aceasta este, în general, gratuită, totuși, în cazul în care o cerere este nefondată sau excesivă sau solicitați copii suplimentare ale acelorași informații, atunci avem opțiunea de a percepe o taxă rezonabilă pe baza costului administrativ al furnizării informațiilor sau, alternativ, vă putem refuza solicitarea. Fiecare cerere va fi evaluată de la caz la caz.
Înainte de a vă furniza datele personale, trebuie să fim convinși că aveți dreptul la acestea. Dacă cineva face o cerere în numele Dumneavoastră, vom solicita o autorizație scrisă semnată de Dumneavoastră și dovezi că este o cerere autentică, de exemplu dovada relației lor cu Dumneavoastră.
Dreptul de a solicita informațiile deținute este corect și modul de actualizare
Dacă considerați că orice informație pe care o deținem este incorectă sau incompletă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail și vă vom răspunde cât mai repede posibil.
Dreptul la ștergere
În anumite circumstanțe, ne puteți cere să ștergem informații despre Dumneavoastră și să nu le mai prelucram sau publicam („Dreptul de a fi uitat”).
Dreptul de a vă opune procesării care vă poate provoca daune sau primejdii
În cazul în care contestați exactitatea sau prelucrarea legală a informațiilor Dumneavoastră, vom lua în considerare acest lucru.
Dreptul de a obiecta
Ne vom asigura că avem permisiunile potrivite pentru a vă trimite informații. Vă puteți dezabona de la e-mailurile noastre și puteți elimina detaliile Dumneavoastră în orice moment. Dacă doriți să nu mai primiți comunicări de la noi, veți putea face acest lucru contactându-ne.
Drepturi legate de luarea automată a deciziilor
Dacă există informații suplimentare bazate pe informațiile pe care le deținem, atunci vă puteți opune luării deciziilor despre Dumneavoastră pe baza unei astfel de prelucrări.
În furnizarea serviciilor noastre, am putea fi în măsură să împărtășim datele cu:
Avem o varietate de obligații de a păstra datele pe care ni le furnizați. Acestea includ asigurarea faptului că tranzacțiile sunt procesate corect, identificarea fraudei și respectarea oricăror legi și reguli care se aplică nouă, partenerilor noștri și / sau furnizorilor noștri de servicii.
Avem o politică de păstrare a datelor pentru a ne asigura că datele Dumneavoastră nu sunt păstrate mai mult decât este necesar.
Vom păstra informațiile pe care ni le furnizați în timp ce faceți parte activ din serviciile noastre. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm anumite date pentru a ne îndeplini obligațiile, dar nu mai mult decât este cerut sau permis de lege.
Informațiile Dumneavoastră sunt păstrate în siguranță în interiorul UE. Cu toate acestea, pentru anumite categorii de servicii, datele sunt stocate și prelucrate și în Marea Britanie, având în vedere standardele de protecție a datelor CIPS Brands.
Pentru a preveni accesul sau divulgarea neautorizată, am instituit proceduri fizice, electronice și manageriale adecvate pentru a proteja și securiza informațiile pe care le colectăm online.
Site-ul ININ este menținut pe un server securizat.
Există restricții în cadrul sistemului ININ, astfel încât utilizatorii să aibă acces doar la datele necesare pentru a-și desfășura activitatea.
Verificările sunt efectuate în mod regulat de către furnizorul nostru de servicii IT pentru a asigura menținerea calității datelor.
De asemenea, avem implementate mai multe sisteme de securitate care scanează toate e-mailurile primite și expediate înainte de a fi acceptate sau trimise. Dacă este cazul, expeditorii vor fi informați că mesajul lor a fost reținut de sistemele noastre și, dacă este ținut din greșeala, mesajul poate fi lansat și trimis cu succes.
Sistemele de securitate vor bloca și reține mesajele care conțin viruși și programe malware, mesaje spam sau alt conținut neadecvat.
Dacă considerați că securitatea interacțiunii Dumneavoastră cu noi a fost compromisă, vă rugăm să ne contactați imediat. Dacă o astfel de dezvăluire are loc, vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a explica ce s-a întâmplat și pentru a lua toate măsurile care ni se impun pentru a ne îndeplini obligațiile prevăzute de legislație.
Folosim cookie-uri (fișiere text mici stocate în browserul Dumneavoastră) și alte tehnici, cum ar fi semnalizatoare web (fișiere cu imagini mici și clare utilizate pentru a vă urmări mișcările pe site-ul nostru). Pentru mai multe detalii despre acest lucru și despre cum să renunțați la acestea, consultați secțiunea cookie-uri din această politică.
Mai mult, putem publica sau partaja statistici anonimizate cu condiția ca nici o informație de identificare personală să nu poată fi derivată din astfel de statistici de către terți.
Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la modul în care am procesat informațiile Dumneavoastră personale și nu le putem rezolva, atunci aveți dreptul să depuneți o reclamație la „Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal”, 28-30, G-ral. Gheorghe Magheru, Sector 1, 010336, București, România Tel: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Păstrăm această declarație de confidențialitate sub revizuire periodică și vom actualiza informațiile din această notificare. Vă rugăm să verificați din când în când această pagină pentru a vă asigura că sunteți la curent cu orice modificări.